OPP CENTRUM s.r.o., Prostějovská 3/10, Mostkovice 79802, tel: 582362823 email: info@oppcentrum.cz |
REKLAMAČNÍ ČÁST: (vyplní zákazník) Firma/jméno a adresa kupujícího:
IČ:
|
Kontaktní osoba:
Telefon/fax:
Mobil:
E-mail:
Poznámky: |
Reklamované zboží:
Datum nákupu: |
Číslo dokladu-reklamace:
|
Podrobný popis závady: *
*) Co nejpodrobněji specifikujte závadu, kdy se vyskytuje a za jakých okolností se při používání vyskytuje. Podstatně tak ulehčíte i zkrátíte celý proces vyřízení. |
|
Navrhovaný způsob reklamace (zakroužkujte možnost)
a) oprava zboží d) jiný (popište)
|
Množství reklamovaného zboží:
Číslo účtenky:
CENA:
|
Zboží bude přijato k reklamačnímu řízení za těchto podmínek: 1. Při uplatňování záruční opravy (výměny) je nedílnou součástí tohoto reklamačního protokolu kopie faktury. 2. Zboží bude předáno dodavateli k reklamačnímu řízení kompletní v původním obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě (zákazník zodpovídá za tento obal), na náklady zákazníka. 3. Zboží nesmí být mechanicky poškozeno a musí být řádně očištěno zákazníkem. Pokusy zákazníka o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci! 4. Dodavatel se zavazuje vyřídit reklamaci ve prospěch zákazníka v co nejkratším termínu, a nejpozději do 30 dnů od přijetí bude zboží připraveno k odběru u dodavatele. Pokud zákazník předá k reklamaci nekompletní zboží, vyhrazuje si dodavatel právo prodloužit tuto dobu. 5. Reklamující bere na vědomí a souhlasí s tím, že mu mohou být účtovány náklady spojené s neoprávněnou reklamací
Podepsáním tohoto reklamačního protokolu kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami, a že s nimi v plném rozsahu souhlasí.
Datum: __________________ Podpis kupujícího: _______________________________________ |
SERVISNÍ ČÁST: (vyplní prodávající) Vyjádření prodejce, technika:
Datum přijetí reklamace: __________________ Podpis prodejce: _________________________________________ |